از قسمت مدیریت پکیجها ← ویرایش پکیج ← تاریخ های برگزاری ← قسمت تاریخ های برگزاری ← روی افزودن تاریخ برگزاری کلیک کرده و در پنجره باز شده اطلاعات مورد نظر را وارد کنید.
گام 1: تاریخ های برگزاری
گام2: افزودن تاریخ برگزاری
گام3: وارد کردن اطلاعات برنامه پرواز جدید
همچنین در بخش افزودن هتل جدید ← پس از ایجاد تاریخ برگزاری ، می توانید هتل جدید را به تاریخ های برگزاری اضافه کنید.
گام4: هتل ها و محل اقامت
گام5: ویرایش و افزودن هتل جدید
گام6: وارد کردن اطلاعت هتل جدید
در نهایت روی گزینه ی ذخیره کلیک کرده و اطلاعات را ذخیره کنید.